Sunday, March 14, 2010

Photography & Wedding

Assalamualaikum...dimulakan dengan bismillah..dan diikuti dengan Muahahahahahaha....
Aduh...aku tak paham dari dulu kenapa mesti kawen kene ade gamba..bile ade gamba kene ader photographer..jadi aku pon kene laa tempias trend ni...nak kate aku pandai tangkap gamba..tak jugakk..aku cuba laa yg terbaik..prkara paling susah bagi aku bknlah perkara2 teknikal..but..chemistry dgn bride tuh.maka akibat dari ketidak pandaian aku mengarahkan perantin membuat aksi2 yang terbaik..maka terhidanglah beberapa sessi tangkapan yang tah hape2 ni....hadoi..bedal jer laa....mueheheheh (thx a lot to IZ photography-credit 10 inggit maxis!)

Pengantin : Halimah & Din= Halidin!
Lokasi : Kampung Tanjung Resang
Photography Group : IZ Photography
Make Up : Mak aji slim andam(sape tah nama,aku lupak)




Huh..orang tak jemput..die pulak ber iya-iya sangat nak bertandang,.
Gagah betul 'expression' muke si pengantin lelaki..candid shot.

Ini namanya shot 'kentut' .Lepas kentut,lari.tinggal kat orang belakang.


*P/s :- akan diupdate terus......tunggu jer.sesekali kasi bukak.

0 comments:

Shout


ShoutMix chat widget

Pageviews

Followers

About This Blog

Blog List

"Figuring out in the first place what that characteristic is -- figuring out what the essential qualities are and what characteristics convey and capture them"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP