Wednesday, March 10, 2010

Bilik Bujang CLS

Nama : Zaidi abdul Jalil @ Edi@Abg Z

Umur : 26 Tahun
Kerja : Utm / Model sambilan aku
Status: Single sometime available

Oleh sebab aku dah takde ape nak buat kat rumah bujang kami ni..maka dengan paksa nya aku menyuruh edi posing di dalam sebuah bilik yang paling bersepah..muahahahaha...sbb aku nak tangkap gamba si edi ni, bukan bilik tuh....maka untuk menutup segala keaiban bilik ni...aku gunakan teknik CLS iaitu Curi Lembu Saiful..ahaha...bedal ajelah beb..

P/s : sesiapa yang berminat untuk sessi fotografi dengan model berkenaan...bolehlah menghubungi beliau melalui fesbuk namanya 'zaidi edy'...selamat meng'add' beliau ya...


7 comments:

tam March 11, 2010 at 11:18 AM  

kalau model tu dah kawen leh tak bob.

Indra Anim March 11, 2010 at 11:19 AM  

Saya tak faham maksud en tam ini...

tam March 11, 2010 at 11:25 AM  

maksud aku,aku nak jadi model sambilan ko leh tak.hahaha

Indra Anim March 11, 2010 at 1:01 PM  

woh....bole tam...aku mmg suke model lelaki...

tam March 11, 2010 at 4:12 PM  

huh..ko nnt shoot la gamba aku bebanyak bob.hahaha..tgkp skali model2 rudin.tak kira la berperot besa@takde perot.tgkp gamba laki je k.hehehe

Indra Anim March 11, 2010 at 4:30 PM  

Mesti arr tam...kumpulkan saje..tarikh yg pasti aku tiada job...bijan kawen pon ok...tp lmbt sgt laa..

kent March 29, 2010 at 12:49 AM  

bob tak de model lain ker?

Shout


ShoutMix chat widget

Pageviews

Popular Posts

Followers

About This Blog

Blog List

"Figuring out in the first place what that characteristic is -- figuring out what the essential qualities are and what characteristics convey and capture them"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP