Thursday, March 18, 2010

Malam Pra-Graduasi UTM

First time aku pegi dinner tuk malam pra-graduasi UTm Ni...sebagai sponsor..ahahah...macam bnyk sgt sponsor..adelaa beberapa juta...so kami dengan segaknya bergerak ke majlis ni dengan berpakaian ala-ala tukang kebun..macam biasa kemana sahaja sahabat karib akan dibawa..tp,aku tak sangka ramai laaa yer student ni yang boleh dijadikan subject..rambang mata beb..tapi adik-adik laaa....yg best..ade awek arab dan endon..ahahaha...gatai ko bob ek...siot jer..ok la..bedal jer laa aku tembak ape yang boleh...


Aku membaca doa sebelum majlis bermula..agar table kami tidak dipenuhi orang lain...ternyata doa aku yg di aminkan abd jabbar ini termakbul...
Antara santapan raja bersiong yang terhidang..air sirap tak luper..huh..kalo ckp itu air sarsi pon orang bole pecaya sbb mana ade kalerrr arrr!!!
Muahahaha...sponsor beb...sponsor...
Badut sarkas kepala dongga!!
No idea...
Sama jugak
She's like an angel..siap ade sayap tuh belakang..muahahaha..dok pehe laaa kawe weh!
Amcam next talent...busana muslimah..anak ungku raman member aku..sebijik muke ayah die..ahahahaha
Salah seorang fotografer yang tak suke muke die di rakamkan di karema lain..akakaka....aku berjaya menembusi tembok penghalang itu..
Amin yaaa rabb....ayam dua ketul,nasi dua pinggan,semuanya extra...huauauaauau

1 comments:

A. S April 14, 2011 at 2:21 PM  

chantek 'angel' tu..hehe

Shout


ShoutMix chat widget

Pageviews

Followers

About This Blog

Blog List

"Figuring out in the first place what that characteristic is -- figuring out what the essential qualities are and what characteristics convey and capture them"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP