Tuesday, March 9, 2010

Midnight Street Shooting..

Amender street shooting tuh arr?..aku tak penah tau pon..dan tak penah nak amek tau apa mender tuh...yg aku tau...pi jalan,pegang cemra,tekan shutter kuar gamba...


Mujib : kamong

Aku : Deng..

Mujib : Makan?

Aku : jap ar...rilek dulu..malam kang lepak Issa corner.

Mujib : kk

Aku : Jib,bwk cemra skali arr..tembak jer ape yang boleh..boring laa jib..

Mujib : Cemra aku kat umah...nanti singgah umah aku laa...

Aku : Ok jib,ko tunggu laa nanti aku datang...

Mujib : kk

Lepas makan..

Aku : Nak gi mana beb?

Zam : Bapok!!...

Jabar : Mu mengong !serabut weh...

Zam : Gi pasar karat arr..

Mujib : (sengih sambil lidah main2 misai)

Aku : Ok arr..jom..bedal jelahhh...

Icon aku dari dulu lagi...dari aku men easy rider...vulcan 800 custom aku...perghhh skull semua sekali.....takleh pisah dah..
The very young old man...lu tau apsal aku ckp camtu...sendiri turun pasar karat..then lu orang tgk sendiri beb...

The very pandai ini adik...serius..wa hala jer muncung lense tu...prap!!!....otomatik..posing..mcm dah set jer...tapi aku suke lesung pipit dia..cun..kalu besar ni aku dah try dulu...

Nerd...expression mcm subject akif hakan celibi...

This guy arr....mr mujib,Jabbar and Zarm....lego jer kepala..ajak laa aper pon...sengih dan setuju..

Nafsu..kalau dah nak tu..nak gak..nafsu kanak-kanak pd mainan..

0 comments:

Shout


ShoutMix chat widget

Pageviews

Popular Posts

Followers

About This Blog

Blog List

"Figuring out in the first place what that characteristic is -- figuring out what the essential qualities are and what characteristics convey and capture them"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP