Sunday, December 19, 2010

Father's Home


Seumur hidup aku,aku tak pernah terfikir nak memotret apa-apa tentang family aku.Cuma tiba satu hari aku dengar mak aku ckp "cik,ko tolong la amek gmba rumah kita ni sebelum nak roboh buat baru"..aku rasa terkesan gak,memang laa sedih sebab selama ni cuma gamba orang yang aku snap..tah kenapa seorang anak macam aku tak pernah nak utamakan mak ayah aku dalam hal photography ni.Anyway aku puas sebab allah takdirkan aku ditegur dgn mak.Aku tau laaa yang 'dia' sayang kat aku sebab 'dia' tak biarkan aku terus lalai...lupa dan alpa dengan hobi aku..so...aku nasihatkan kepada teman2 jurugambar...jangan lupa k potraitkan pic2 yang lebih penting dalam hidup kita ni sebelum kita rasa bangga dengan hasil artwork kita yang selalu dipuji dan disanjung orang....

Mak..Abah...ni gambar rumah kamu...nanti akan daku printkan sebesar mungkin untuk diabadikan di dinding rumah baru kita...ahahahah...




2 comments:

KAKI JALAN December 19, 2010 at 9:27 PM  

view la lg dkt..lg2 kt anjung yg da spt kamar tidurmu itu~ahaha

faizah--->tampoi, johor January 5, 2011 at 2:42 PM  

baca dah sedeyh da..tiba2 ending story tu ko gelak x sedeyh da jadik :P

Shout


ShoutMix chat widget

Pageviews

Popular Posts

Followers

About This Blog

Blog List

"Figuring out in the first place what that characteristic is -- figuring out what the essential qualities are and what characteristics convey and capture them"

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP